Типові проблеми
Проектні недоліки (проблемні ситуації) та способи їх вирішення
Проблема 1: Ідея незрозуміла і описана не переконливо
Рекомендується, щоб ваша компанія розробляла проектну пропозицію, тільки якщо вона відповідає бізнес-стратегії, як описано вище.
Підготовка проектної пропозиції коштує грошей, навіть якщо це робиться без сторонньої допомоги. Якщо завдання виділяється на конкретного співробітника, то витратами є його/її зарплата.
Крім того, ця людина не виконує інших своїх завдань, тому витрати є ще вищими. Якщо Ви плануєте подати тільки один раз, просто щоб перевірити удачу, то це дійсно даремно витрачені час і гроші.
Також, рекомендовано, щоб Ви не починали заповнювати аплікаційну форму відразу. Ідея повинна зростати, і вона повинна бути чіткою. Секретом успіху є крок за кроком розвитокпроекту:
- Напишіть свою ідею на 1 сторінці відповідаючи на 6 ключових питань (що буде результатом проекту, кому він потрібний, чому, і т.д.).
- Перетворіть свою ідею в опис проектної пропозиції, що не перевищує 3 сторінки, де ви описуєте вашу ідею маючи на увазі критерії оцінки.
- Тільки після того, як ваша ідея відповідатиме бізнес-стратегії, цілям конкурсу і має підтримку з боку керівництва, ви починаєте працювати над аплікацією.
Проблема 2: Низькі інноваційні амбіції пропонованого проекту
МСП Інструмент буде підтримувати тільки найбільш конкурентоспроможні і передові рішення. Інновації повинні мати чіткий європейський вимір. Якщо ваша ідея вирішує проблему на місцевому або національному рівні, розгляньте й інші можливості фінансування.
Майте на увазі, що пропоноване рішення повинно мати глобальне охоплення і чітко продемонструвати прогрес у порівнянні з існуючими конкурентними та наявними рішеннями.
Немає іншого способу зрозуміти цей конкурс, як потратити час і пошукати інформацію про програму або найняти експерта для цього.
Веб-сторінки EASME є дійсно зручними, пропонуючи достатньо інформації для початку.
Проблема 4: Низька обізнаність і розуміння тенденцій ринку, потреб ринку, поточної конкуренції і наявних рішень
Запитайте себе:
· Як ви можете показати, що ваше рішення є одним з кращих?
· Чи можете ви назвати 3 конкурентів на ЄС / глобальному рівні і описати їхні рішення?
· Чи можете ви представити їхні обмеження, і як ви будете заповнювати ці прогалини?
При описі ринку будьте конкретними. Використовуйте цифри, описуйте тенденції і визначте своїх користувачів і цільові групи. Перелічіть посилання, чим більше тим краще, щоб підтримати свої твердження.
Загалом, використовуйте таблиці якомога більше при наданні відповідей. Спробуйте зробити життя оцінювача легшим подаючи на них враження з солідною логічною структурою і взаємозв'язком. Це дійсно важливо.
Проблема 5: Рішення описані в основному в технологічному аспекті, опускаючи можливості бізнесу
Дуже багато заявників потрапили в цю пастку. У той час як вони описують свої інновації в деталях вони забувають, що МСП Інструмент хоче досягти Впливу (Impact) в першу чергу.
Адаптуйте опис вашої ідеї до потреб/вимог різних зацікавлених сторін і продемонструйте як вони будуть брати участь у вашому проекті. Спробуйте зробити цільовими групами свого проекту не тільки промисловість, але (у відповідних випадках) різні законодавчі органи, органи охорони навколишнього середовища / стандартизації, загальну громадськість.
Покажіть, що є громадськість, яка готова платити за ваші інновації.
Науково-дослідна діяльність передбачається тільки в якійсь мірі в МСП Інструменті. Пам'ятайте, що ви подаєте проект з рішенням, яке має рівень технологічної готовності 6 (TRL 6 - рівень прототипу). Основна увага приділяється інноваційній діяльності.
Якщо ваш проект орієнтований на дослідження, і ви повинні досягти очікуваного рівня TRL то розгляньте інші варіанти фінансування в Горизонті 2020, Eureka/Eurostars, EraNet або інші схожі програми.
Проблема 7: Погано описано здібності та компетенції, щоб успішно проводити проект
Звичайно, ви знаєте, чому ваша компанія є компетентною і має ресурси для проведення проекту. Але оцінювач ні, тому вам необхідно переконливо описати цей аспект.
Оцінювачі не можуть дозволи собі різні припущення, вони оцінюють те, що вони читають. Тому не копіюйте просто ваш опис з вашого веб-сайту. Натомість помістіть всю вашу презентацію в зміст проекту і опишіть свою команду, попередні проекти, публікації, засоби (додайте фотографію лабораторій тощо). Будьте переконливими, чому саме Ви можете зробити роботу, і пов'яжіть це із загальною бізнес-стратегією.
Ваш базовий рівень повинен бути TRL 6 (навіть 5 може пройти), котрий має бути потім бути доопрацьованим до TRL 9.
Оцінювачі очікують чіткого плану охоплення ринку. Поясніть, як ви будете виходити на поточних клієнтів, як ви будете розширювати ринок або використовувати альтернативні канали продажів. Будьте чіткими щодо інтелектуальних прав власності вашої інновації та не залишайте сумнівів з посиланням на "свободу для роботи". Переконайтеся, що ви визначили ризики для успішного виходу на ринок і у вас є план, щоб правильно вирішувати їх.
0 коментарі:
Дописати коментар